Prečo práve APR
Prečo si vybrať americkú firmu APR pre úpravu nemeckého auta?
Okrem toho, že sa firma APR špecializuje len na úpravy vozidiel koncernu VW Group (VAG), ponúka úpravy tej najvyššej kvality s bezkonkurenčným pomerom cena/výkon. Celá filozofia firmy je založená na vysoko profesionálnom prístupe k vývoju a testovaniu ich úprav, ktorú nazývajú “Výkon bez kompromisov”.
Výhody:
Všetky úpravy ECU inak nazývané aj chiptuning sú vykonávané prostredníctvom prenosu dát cez OBDII koncovku, to znamená že Vám vo vozidle zostane pôvodná originálna a neporušená ECU (riadiaca jednotka).
Všetky úpravy ECU aj DSG či iných prevodoviek sú 100% vratné. Vozidlo je možné vrátiť do pôvodného sériového stavu v akom bolo pred chipovaním kedykoľvek na želanie zákazníka.
Doživotná záruka na nahraný softvér a bezplatné aktualizácie softvéru, ktorý máte vo vozidle nainštalovaný.
V prípade, že nebudete s úpravami od APR spokojný máte možnosť ich do 30 dní vrátiť, to znamená že Vám budú vrátené peniaze a Vaše vozidlo bude navrátené do pôvodného v akom bolo pred úpravou.
Firma APR dokáže uspokojiť každého zákazníka počnúc tými, ktorí chcú auto opraviť len zľahka až po tých, ktorí túžia po kompletnej prestavbe svojho vozidla. Úpravy sú preto podľa zložitosti a prírastku výkonu a krútiaceho momentu rozdelené do jednotlivých stupňov takzvaných STAGE-ou I až III+
Za chiptuning od firmy APR platíte len raz. Všetky zmeny v APR STAGE I a II (zmena palivovej mapy alebo dodanie či odobratie niektorých funkcií ) alebo prechod z APR STAGE I alebo II na sériový stav a aj ich opätovné vrátenie na pôvodný APR STAGE sú už bezplatné. Počet týchto bezplatných zmien je neobmedzený a platí počas celej doby prítomnosti APR softvéru vo vašej riadiacej jednotke. Tak isto prechod z APR STAGE I na STAGE II je pre našich zákazníkov bezplatný.
Príklady využitia bezplatných úprav:
V prípade, že si u nás necháte upraviť riadiacu jednotku na APR STAGE I alebo II a budete chcieť zmeniť palivovú mapu alebo doinštalovať nejakú z APR funkcií, máte možnosť tak urobiť zadarmo. Pri väčšine APR úprav je možné vykonať zmenu palivovej mapy prostredníctvom páčky tempomatu.
V prípade, že si u nás necháte upraviť riadiacu jednotku na APR STAGE I alebo II a z nejakého dôvodu chcete auto vrátiť na určitý čas do sériového stavu a následne ho vrátiť naspäť na STAGE I alebo II, máte možnosť tak urobiť zadarmo. Pri väčšine APR úprav je možné túto zmenu vykonať prostredníctvom páčky tempomatu.
V prípade, že si u nás necháte upraviť riadiacu jednotku na APR STAGE I a do budúcnosti budete plánovať dosadenie ďalších komponentov, pre ktoré bude vhodné upraviť riadiacu jednotku na APR STAGE II, budete mať možnosť upgradu Vašej riadiacej jednotky na STAGE II zadarmo.
Upgrade na úpravu pre K04 turbodúchadlo je pre našich zákazníkov len za malý príplatok (z dôvodu zložitosti palivovej mapy).
Spolu s úplne novou palivovou mapou sa Vám do riadiacej jednotky nainštaluje množstve veľmi užitočných funkcií, ktoré slúžia na zlepšenie prenosu krútiaceho momentu na vozovku, ochranu spojky, ochranu softvéru pred jeho kopírovaním, zakódovaniu riadiacej jednotky atď.
Torque Management: hrá veľkú úlohu v tom ako je vozidlo schopné preniesť vysoký krútiaci moment na vozovku, hlavne v prípade prudkej akcelerácie a zaradeným nízkym prevodovým stupňom. Hlavne autá s vysokým nárastom krútiaceho momentu, ktorý poskytujú úpravy riadiacej jednotky APR ECU a predným náhonom môžu trpieť nadmerným preklzovaním kolies. Funkcia Torque Management pomáha minimalizovať tento nepriaznivý jav a maximalizovať trakciu a dopredné zrýchlenie vozidla. Vodič tak môže naplno a bez kompromisov využiť masívny nárast výkonu a krútiaceho momentu bez toho, aby strácal čas a ničil pneumatiky pri nekontrolovateľnom prešmykovaní kolies.
Protection: Niektoré úpravy riadiacej jednotky už na úrovni ECU Upgrade Stage I ponúkajú taký nárast krútiaceho momentu, ktorý môže byť nad sily spojky a môže dôjsť ku jej prešmyknutiu. Čo sa týka nových sériových spojok, tie s tým ani pri takomto náraste krútiaceho momentu problém nemajú. Zväčša sa jedná o staršie zodraté spojky, samozrejme záleží na štýle jazdy. Pre ľudí, ktorí nechcú meniť spojku APR vyvinulo špeciálny softvér navrhnutý tak, aby poskytoval rovnaký maximálny výkon ako ECU Upgrade Stage I, zachoval maximálny krútiaci moment pri nízkych otáčkach a zároveň redukoval alebo úplne eliminoval prešmykovanie spojky. Tieto špecifické nastavenia sú dostupné s rôznymi hodnotami maximálneho krútiaceho momentu, sú však nižšie ako pri štandardnej úprave na ECU Upgrade Stage I.
APR EMCS programy a vlastnosti:
APR patentovaný systém EMCS, Enhanced Modular Chipping System prináša možnosť výberu programov a funkcií pre Vašu sériovú riadiacu jednotku bez nutnosti dokupovania ďalšieho externého zariadenia. Ostatné spoločnosti sa pokúsili napodobniť EMCS neohrabaným prídavnými prepínacími zariadeniami, ktoré iba nahrádzajú alebo násobia časti základného nastavenia. Avšak EMCS má schopnosť kompletne prepísať celý kód palivových máp, takže každá mapa má jedinečnú a kompletnú sadu precízneho nastavenia. APR EMCS funkcie a programy je možné aktivovať jednoducho cez páčku tempomatu, pričom táto páčka bude stále slúžiť svojej pôvodnej funkcii ako ovládač tempomatu.
APR Left Foot Braking: Vám viac kontroly nad plynovým pedálom. U sériového motora je prerušený signál od plynového pedálu, ak sa zošliapne zároveň plynový aj brzdový pedál.
Left Food Braking je častá technika používaná v motoršporte a umožňuje vodičovi prevziať kompletnú kontrolu nad autom, ktorá sa môže na závodnej dráhe veľmi hodiť. Túto možnosť je možné na želanie nepovoliť.